TinekeWerkt

Klaar om de wereld te veroveren met een écht goed vormgegeven campagne?

Wij zijn een professioneel en gepassioneerd team die positieve verandering creëren en de wereld een beetje mooier maken. Zo ook met jouw campagne. Een campagne waar je impact mee wilt maken zet je niet ‘zomaar even’ op. Het vereist doordacht strategisch denken en een creatieve benadering. Daarom starten we met een brainstorm om de pijlers te bepalen. Wie ben je, wie wil je bereiken, wat wil je vertellen en vooral, wat moet het effect zijn?

Creatieve ping-pong

Nu we weten wat de pijlers zijn, wagen we ons aan een creatieve ping-pong om samen met jou tot de beste ideeën te komen. Hierbij starten we klein, maar in no-time vliegen de ideeën, oplossingen en voorbeelden om de oren. Samen bedenken we innovatieve concepten die mensen raken en betrekken. Onze brainstormsessies zijn een speelse en inspirerende ruimte waarin jouw ideeën tot leven komen. Hierbij is alles mogelijk!

Van idee naar acties

Na deze creatieve sessie beoordelen we alle ideeën en transformeren ze tot een concreet plan. Met de pijlers in gedachten, helpen we om jouw boodschap effectief over te brengen aan de wereld. We zorgen ervoor dat alles klopt, van de boodschap tot de strategie en de uitvoering. Ons doel is simpel: we willen dat jij enthousiast wordt van het beoogde eindresultaat. Als jij hier ‘ja’ op zegt, gaan wij aan de slag.

Campagne in beeld en tekst

We staan klaar om jouw boodschap vorm te geven, je doelgroep te bereiken en het gewenste effect te creëren. Dit doen wij door het bedenken en ontwerpen van campagnematerialen, zoals bijvoorbeeld raamstickers, posters of direct mail. We maken, in opdracht van overheden, marketingbureaus én mooie, menselijke organisaties, content voor print en online, stilstaande en bewegende beelden, maar ook gewoon een advertentie in de kranten of een social media post. TinekeWerkt beweegt graag met je mee.

Marnix Academie Superhelden

Als docent ben je een superheld. Dat is waar deze campagne, die wij mochten ontwerpen voor Marnix Academie om draait. We startten deze vrolijke campagne met posters, vrolijke shareables, kleurplaten en ook superhelden maskers.

Deventer Verwarm(t)

Overal in de stad Deventer gonst het van de initiatieven. Hele gewone, alledaagse gelegenheden die het leven nét een stukje leuker maken. Deventer Verwarm(t) heeft daarvoor dit platform bedacht om die initiatieven te verzamelen. Wij mochten het campagnebeeld daarvoor ontwerpen waaronder deze ABRI. Verder maakten we een aantal social media templates die de klant zelf kunnen gebruiken in Canva. Zo kunnen ze aan de slag om ook op social media hun platform bekend te maken. In opdracht van Raster

Ook voor Raster

Deventer Waag(t)

Donutdag

DonutDag wordt elk jaar gevierd bij de buurthuizen van het Leger des Heils. Iedereen is op die dag welkom om in zijn/haar buurt langs te komen en natuurlijk een gratis donut te halen. Om deze dag bekend te maken hebben wij in opdracht van het Leger des Heils deze campagne ontworpen. Om de gezelligheid, het samen zijn en de plezier uit te lichten hebben we een beeld ontworpen waarin dit naar voren komt. Fotografie in combinatie met illustratie geeft een speels effect in het campagne beeld. In verschillende uitingen hebben we deze stijl doorgevoerd: van shirts tot flyers, photobooth prikkers tot de website. Illustratie door Beeldbazen

Ook voor Het leger des heils

Jubileum fotoboek Leger des Heils
Opwekking stand Leger des Heils
Workflow Loopbaanbudget
Soelaas magazine

Shine your light

Deze campagne hebben we in korte tijd bedacht, ontworpen en gerealiseerd in opdracht van GZB. De vraag was om een product te bedenken die gratis aangevraagd kon worden om een nieuwe achterban te creëren voor de GZB. We bedachten deze raamsticker met de tekst 'Shine your light'. De sticker kon in de tijd voor kerst gratis besteld worden. Om toe te leven in de tijd naar kerst kon je in de bijgeleverde folder elke dag een kort stukje lezen en de daarbij horende ster op het raam plakken. Doordat het niet één grote sticker is maar één waarbij je de compositie zelf kan bepalen is die geschikt voor elk raam. Dat het goed bruikbaar is, is iets waar wij ook graag in meedenken.    

Andere Campagnes

Hide picture