TinekeWerkt

Wat zie jij graag terug in je merk?

Wij zijn een team van ervaren branding-experts. Door de jaren heen hebben we unieke en krachtige merkidentiteiten vormgegeven. Hierbij hebben we altijd rekening gehouden met het gevoel dat bij de organisatie past. Zo ook voor jou. Tijdens het hele traject houden we rekening met wie jij bent als organisatie, de visie die jij hebt, wat je wilt uitstralen en wie jouw beoogde doelgroep is. Door deze factoren mee te nemen in het hele proces, zorgen wij ervoor dat de stijl en uitingen die we ontwerpen passen bij het gevoel dat jij uit wilt stralen en de doelgroep zal prikkelen en aanzetten tot actie.

Jouw merk onderscheiden met een wow-factor

TinekeWerkt gelooft in de kracht van creativiteit om jouw merk te onderscheiden van de concurrentie. We nemen jouw visie, waarden en unieke kenmerken als uitgangspunt en vertalen deze naar een visueel aantrekkelijke en samenhangende merkidentiteit. We zorgen ervoor dat de boodschap helder en krachtig overkomt, terwijl we tegelijkertijd de essentie van wie jij bent als organisatie sterk in het oog houden. Dat is immers jouw fundament. Of het nu gaat om een logo, website, verpakking of andere visuele elementen, ons doel is om jouw merk memorabel te maken en een blijvende indruk achter te laten bij de beoogde doelgroep.

Tijd voor een nieuwe stijl

Ben jij juist al jaren bezig en is het hoog tijd voor een nieuwe, frisse stijl die weer helemaal bij deze tijd past? Wij zijn graag jouw partner in dit avontuur. Bij een rebranding kan het soms spannend zijn. Je doelgroep kent je al en met een nieuwe huisstijl kan dat ineens veranderen. Daar houden we rekening mee en helpen we je bij. Evenals een inventaris van alles dat overgezet moet worden naar de nieuwe branding. Maar first things first: zullen we eerst eens om tafel gaan om jouw wensen te bespreken?

Boost je online aanwezigheid

Jouw website mag natuurlijk niet ontbreken als het gaat om je branding. Dit is je visitekaartje naar potentiële klanten en naslagwerk voor bestaande klanten. Met onze achtergrond in branding en kennis van UX maken wij sites die niet alleen passen bij jou, maar ook gebruiksvriendelijk zijn. Dit doen wij door het gesprek aan te gaan over doelstellingen en doelgroepen. Op basis van dat gesprek gaan wij aan de slag met de UX-strategie. Deze strategie maakt inzichtelijk hoe we jouw website bezoeker op de juiste plek krijgen en aanzetten tot actie. Uiteindelijk is deze strategie ook het startpunt voor onze vormgeving.

Geen one-size-fits-all bij ons

Al onze ontwerpen worden op maat gemaakt, zodat ze perfect passen bij jouw organisatie en jouw doelgroep aanspreken. Neem vandaag nog contact met ons op en ontdek hoe wij jou kunnen ondersteunen met onze expertise in branding en webdesign.

Mirjam Borghuis

Op zoek naar overzicht en ruimte? Daar is Mirjam: Professional organizer die je thuis maar ook op het werk kan helpen om orde te scheppen. Met haar goede tips en inzichten creëert ze een hoop rust. Voor haar branding zochten we naar een logo dat de ordening laat zien die ze brengt op verschillende plekken. De losse onderdelen zijn te herschikken in steeds een nieuw beeld. Uitkomst: een speels maar breed toepasbaar logo. Naast het logo, briefpapier en visitekaartje hebben we ook de website ontworpen.

Sprank

Voor stichting Sprank mochten we dit leuke sokkenkaartje, een kletspot met gesprekskaartjes en een kalender maken. Alles in de kleuren en vormen van hun huisstijl, maar toch heel eigen ontwerpen.

Frieswijk Hoveniers

Voor Frieswijk Hoveniers mochten wij de huisstijl en website ontwerpen. Van autobestickering tot visitekaartje. Van briefpapier tot website. Leuk weetje: de huisstijl is geïnspireerd op de legende van Maria van Frieswijk, vandaar dat je in het blad een vrouwengezicht ziet. Voor de website zijn we eerst aan de slag gegaan met een UX strategie. Wat is het doel van de website, wie is de doelgroep en welke actie wil je dat de gebruiken onderneemt? Allemaal punten die we concreet maken door het schrijven van een UX strategie. Zo hebben we een duidelijk uitgangspunt voor we aan de slag gaan met het ontwerp.

Kommee

Voor Kommee hebben we het logo geüpdatet, de website ontworpen, en maken we regelmatig uitingen zoals deze leuke Koningsspelenomklapper, een vouwbaar minimagazine. We zoeken hierbij naar een vormgeving die past bij de doelgroep; leerkrachten (en ook de leerlingen) in het basisonderwijs, en die tegelijkertijd uitademt dat het van Kommee is.

Eicas

Voor Museum EICAS gingen we aan de slag met de (door)ontwikkeling van hun huisstijl, ontwierpen we de signing van de binnen- en buitenkant van het pand.

Andere Branding

Hide picture