Wat valt meer op? Een stilstaand beeld of iets dat beweegt. Dat laatste natuurlijk! Daarom maken wij ook bewegende content voor onze klanten. Dat kan een video zijn om iets uit te leggen, maar ook een bewegend gifje of korte animatie voor een social media post.
Voor we aan de slag gaan de uiteindelijke animatie, starten we met een storyboard en schetsen. Hiermee zoeken we naar de juiste stijl die past bij zowel jouw onderneming als het doel van de animatie. Als we het eens zijn over dit verhaal en de stijl, maken we een eerste animatie mét muziek. Wanneer jij tevreden bent, zit ons werk er pas op.
Met animatie brengen we beeld tot leven. Diagrammen dansen ineens over je beeld en met de juiste muziek eronder is ineens elke kijker geïnteresseerd in wat gebracht wordt. Kortom: animatie zorgt ervoor dat elke boodschap op een aantrekkelijke en begrijpelijke manier aan de doelgroep wordt getoond. Lees je dit en denk je: dat wil ik ook? Neem dan vooral contact met ons op!
Uit de folder over het Loopbaanbudget voor het Leger des Heils kwam de opdracht voor een bijpassende animatie. We begonnen met het maken van een storyboard waarmee we de stijl van de illustratie bepalen en een overzicht van het verhaal creëren. Op het storyboard hebben we de beweging geschetst zodat we daar ook alvast inzicht in creëren. Met deze animatie kunnen alle medewerkers van het Leger des Heils op een eenvoudige manier de informatie over het loopbaanbudget bekijken.